četrtek, 31. marec 2016

Ščitniki za zaščito kolen

Kadar delam na zelenjavnih ali cvetličnih gredah, delo od mene pogosto zahteva, da klečim. Poleti, ko je zemlja suha, večjih težav pri tem nimam, razen, da me nekoliko bolijo kolena pri daljšem klečanju. Spomladi, pa imam težav več, saj je zemlja vlažna, hladna in hlače so takoj umazane.

Da si nisem umazal in navlažil hlač pri vrtnih delih, sem si do sedaj pomagal tako, da sem pod kolena polagal leseno desko, kar pa je bilo precej zamudno. Vsakič, ko sem se prestavil, sem moral prestaviti tudi desko. Da ne omenjam, bolečin v kolenih po daljšem klečanju. Razmišljal sem, kaj naj ukrenem, kako naj si olajšam delo.

V manjši družbi smo se pred časom pogovarjali o tem problemu – bližala se je letošnja vrtna sezona – in eden izmed prijateljev mi je svetoval, naj si omislim ščitnike za kolena. Dejal je, da jih je sam kupil lani in je z njimi zelo zadovoljen in jih je lani uporabljal vso sezono vrtnih del.

Najprej sem bil malo skeptičen glede tega, predvsem cene, nato pa sem si pogledal ponudbo ščitnikov kolen na internetu in ugotovil, da niso tako zelo dragi, da se ne bi splačalo poizkusiti. Odločil sem se, da si bom kupil lahek ščitnik za kolena Portwest, ker je bila cena nizka in ne bi se preveč sekiral, če ne bi bili primerni.

Deset dni po naročilu sem prejel ščitnike in moram reči, da so bili videti kar zanimivi, ko sem odprl paket. Seveda sem jih šel še isto popoldne preizkusiti. Kolenske ščitnike sem namestil na kolena in se pogumno spravil klečat in popravljati nizko ograjo ob eni izmed gred. Bila je bistvena razlika v primerjavi z desko, ki sem jo običajno uporabljal in nisem čutil nobenega hladu iz tal, da ne omenjam, da so hlače ostale suhe navkljub kar solidno vlažni zemlji. Prav pozitivno sem bil presenečen nad udobjem in praktičnostjo. Ščitniki namreč ostanejo na kolenih, ko vstaneš in se premakneš na novo lokacijo, hoje pa tudi ne ovirajo preveč.

Poleti me čaka tlakovanje dela dvorišča, in razmišljam, da bi si omislil take z gelom. Verjetno so bolj udobni za klečanje na trdi podlagi, kot ti ki jih imam sedaj.

Če koga zanimajo kolenski ščitniki, jih lahko kupi tule.

Ni komentarjev:

Objavite komentar